مصاحبه حاج عبدالرضا هلالی درباره شاهین نجفی
احیای مراسمات اهل البیت علیه السلام
خدام ابوالفضل العباس
چهار شنبه 3 خرداد 1391برچسب:, :: 17:9 ::  نويسنده : مجید باوی
مصاحبه حاج عبدالرضا هلالی درباره خواننده هتاک

«عبدالرضا هلالی» مداح سرشناس اهل بیت عصمت و طهارت علیه السلام در جدید ترین گفت و گوی خود، مطالبی در مورد «شاهین نجفی» بیان کرد که به شرح ذیل است:

سوال: جناب آقای هلالی، در چند روز گذشته بیانیه ای از سوی هیئت الرضا منسوب به جنابعالی در برخی خبرگزاری ها و سایت ها قرار گرفت مبنی بر محکومیت توهین به مقدسات و ذوات معصومین. اگر ممکن هست در این خصوص توضیح بفرمایید.
به نام خدا. ضمن تشکر از شما که این فرصت رو در اختیار من قرار دادید. همانطور که فرمودین از طریق دوستان بخش سایبر هیات که وظیفه رصد نمودن فضاهای مجازی و اینترنتی را دارند با خبر شدیم که متاسفانه شخصی که چند سالی هست از کشور خارج شده و در آنجا با حمایت دستگاه های رسانه ای صهیونیستی در حوزه موسیقی فعالیت می کنه اقدام به انتشار موسیقی توهین آمیز همراه با پوستر اهانت آمیز نموده که در اون ضمن توهین به وجود مقدس امام عصر(عج) و امام هادی(ع) و جسارت به گنبد منور امام رضا(ع) موجب تاثر خاطر و خشم شیعیان و محبین امیرالمومنین شده. این بود که در اولین فرصت مجموعه ای از دوستان فعال در حوزه ارتباطات و فن آوری اطلاعات کارگروهی رو تشکیل دادند و در اولین اقدام با انتشار بیانیه بخشی از مواضع به حق دوست داران اهل بیت را اعلام کردیم.

سوال: جناب آقای هلالی غیر از انتشار بیانیه کار دیگری هم صورت داده اید؟
بله، غیر از انتشار بیانیه تیمی از دوستان مسئول پیگیری فتاوای مراجع عظام تقلید در این موضوع شدند که از طرق مختلف و با ارائه ادله و مستندات نظر مراجع محترم لحاظ بشود چون همه دوستان اهل بیت علی الخصوص هیئتی ها در این موارد جلوتر از مراجع حرکت نمی کنند و علی رغم تعصب به حق و انقلابی در مسیر فتاوای عزیزان حرکت می کنند. در بخش اینترنتی هم اقداماتی صورت گرفته اعم از گزارش سایت های منتشر کننده جهت فیلترینگ، تغییر رنگ قالب های وبلاگ و سایت های مذهبی -طراحی پوستر- تشکیل کمپین در فضاهای مجازی جهت محکومیت و ارائه ادله و پاسخ های روشن در خصوص مذموم بودن توهین به مقدسات و انتشار فضائل امام هادی از قبیل احادیث و سخنان امام همام و تبیین زیارت جامعه کبیره و پرداختن به معانی و مفاهیم این زیارت عظیم که در حقیقت منشور امام شناسی و دشمن شناسی است که وهابیت با آگاهی از این تاثیر اقدام به توهین به امام هادی نموده که این زیارت منصوب به حضرته..

سوال: در بخشی از بیانیه تان آمده که منتظر کسب تکلیف از مراجع هستید و در صورت اعلام نظر مراجع اقدامی در خور و شایسته انجام خواهید داد. اگر ممکن هست بیشتر توضیح بدهید.
در این خصوص بحمدلله پس از کسب اولین فتوا که از سوی حضرت آیت ا.. صافی انجام شد و با کسب اجازه از بزرگترها علی الخصوص حاج آقا منصور ارضی اقدام به انجام حکم در مورد این اشخاص خواهیم نمود... چه خواننده این متن و چه طراح... جالبه بدونید دوستان اهل بیت که از کشورهای اروپایی بیننده مراسمات هیئت از طریق سایت هستن به طور خودجوش و پس از دیدن بیانیه با هیات تماس گرفته و اعلام کردند که حاضر به اعلام محل فعالیت و سکونت این فرد هستند. ضمنا جایزه صد هزار دلاری هم که در نظر گرفته شده به قوت خود باقیست و این اطمینان را خواهیم داد که در این موضوع با احدی تعارف نداریم.
یادآوری می کنم که بیداری امت اسلام در این برهه بسیار مهمه و در حقیقت دستگاه تبلیغی استکبار در پی مظلوم نمایی هستند و در فاصله همین چند روز با برپایی مصاحبه هایی خواهان توجیه این کارند. عجیب تر اینکه در این مصاحبه ها فرد خاطی با جسارت تمام ادعا نموده که آگاهانه خواستار تابو شکنی بوده غافل از اینکه مقدسات شیعیان تابو نیست و نوریست که هرگز خاموش نخواهد شد.

سوال: در پایان اگر صحبت خاصی دارید بفرمایید.
از نظر من در حال حاضر پرداختن به سخنان ائمه معصوم و ترویج فرهنگ و سخنان ایشان علی الخصوص امام علی النقی(ع) آنهم در فضای سایبری از اهم وظایفه. همچنین با توجه به مناسبت های پیش رو چون میلاد امیرالمومنین بعنوان اولین ولی و امام شیعیان؛ شهادت خانم حضرت زینب(س) که بار سنگین ولایت را در مقطع کوتاه اما حساس عاشورا برعهده داشتند و رحلت جانگداز امام راحل و آغاز ولایت و رهبری حضرت آیت الله خامنه ای می بایست تلاش مضاعفی صورت بگیره تا بیش از پیش به تکریم جایگاه ولایت بپردازیم و نقش والای ولایت رو تبیین نماییم.
منبع : بهشت


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

درباره وبلاگ

با سلام. این وبلاگ جنبه اطلاع رسانی و احیای مراسم های شهادت و ولادتهای اهل بیت را دارد. این وبلاگ زیر نظر وبلاگ مسجد حضرت ابوالفضل کیان است و امید است که با این وبلاگ بتوانیم قدمی برای اهل بیت بر داشته باشیم. التماس دعا
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان mazhabi و آدرس marasemat.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 3
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 19
بازدید ماه : 608
بازدید کل : 78695
تعداد مطالب : 71
تعداد نظرات : 45
تعداد آنلاین : 1